Langkawi Holiday

Posted by Pgee

Holiday di langkawi selama 3 hari dua malam bersama uncle ku dan keluarganya di Burau Bay Resort Langkawi.

Kelong Acheh

Posted by Pgee

Kelong Aceh adalah tempat untuk memancing.

Balik Segamat

Posted by Pgee

Saya balik segamat haritu. Selasa sampai ahad. hehe

Pangkor Trip 2008

Posted by Pgee

Pangkor trip bersama classmate aku. ;)

Kisah Nunu

Posted by Pgee

Ini kisah sorang budak nama dia nunu haha

Selasa,Rabu,Khamis

Posted by Muhammad Fizree On 11:46 PM
Yahh bole pn online, aku ada kat cc kat seksyen13 hehe. Haris ckp ni bkn cc ni kedai game. Cc dia kata tu yang kat tepi apartment tu senyaaap je. org type msg pn bole denga keypad dia haha. Yg kau suka pegi ni kedai game. Dari luar tak nampak kat dalam, Ble bukak je pintu, tu dia chaos gila bunyi, makian carutan jeritan budak2 tengah taksub main game haha. Aku pn ye kan je laaa haha. Aku tgh tunggu call dari haris, aku nk tdo umah dia malam ni. Btol kan pc, semalam dia tak kasi datang dia kata tak romantik la apa la alasan bodo dia. kau cakap je la kakak kau ada umah kan ke senang haha.

Aku skarang tengah berangan duduk kat kondo. haha mana taknya kad condo haris ada kat aku. Keluar masuk condo dia suka hati tak payah nk menjawab kat guard. tp angan2 ku kejap je la kot. tak lama lagi moto dia da siap. Aku kna la pulangkn balik card tu kat dia. Ala haris, mcm tak biasa. moto kau moto aku jgak. moto aku moto kau jugak kan kan kan. hehhe.

Tropic Thunder

Cite dia agak biasa je la.. Aku guna cite tu untuk tdo sbb bosan punya pasal. Agak dah susah sgt nk tido aku pn amik laptop, parking atas tilam bukak cite tu sambil peluk bantal. Sedar2 dah pagi esok. Cite tu yang tgk aku haha. 3 kali aku try nk tgk cte tu sampai habis tapi tak dpt. Sbb baru 15mins je cte start aku pn dah pegi buat cite aku sendiri hahaha.

Times Square

Selasa haritu aku pergi times square, ok jugak la tak da la aku cakap ngan tiang sorang2 haha, eddy ada teman aku. Haris plak ble da jumpa marka dia tros hilang, tak guna punya panjang. Memula bosan gila, times square la siot ada apa la sangat. Aku ngan eddy pn decide la nk tengok wayang. Cite apa? Madagascar haha. Memula taknak tengok bajet kartun la bosan la apa la. Tp da bosan sgt beli la jugak, tak menyesal jgak aku beli sbb cte tu best. Aku gelak da mcm org gila dlm panggung tu. Hari tu jgak aku makan banyak gila babi. Dari pkl 4 sampai 8 malam aku makan claypot chicken rice with egg, nasi goreng eddy setengah, popcorn large, coke large, sprite large eddy setengah, lepastu kat starbuck blended mocca plak, otw balik kat kl sentral cheese burger plak, bayangkan betapa kenyang gila, hahah tu yang esoknya aku bepusing2 sakit perut. makan tak senonoh. Eddy ckp aku makan cm lembu, sebat je apa ada depan mata haha. Tapi sedihnya bila balik umah. Thumbdrive kesayangan hilang iskkkkk!!!

takda rupa aku kan?

Thumbdrive ku

Haih.. aku baru je beli benda tu 3mgu lepas ni dah hilang. Aku pn tak tau kat mana bole cicir. Eddy cakap ada 3 tempat kemungkinan besar bole cicir, Wayang, toilet sentral dengan atas moto. Aduh 8 gig la wei. Aku turun dari shah alam ke lowyat semata2 nk beli benda tu sebijik ish.. aku tak sempat pn nk tengok gambar pangkor yang aku baru transfer dalam tu. Bengang btol. Dah, lpasni aku nk beli baru yang sebijik macam tu jugak haha.

Wei nunu bila nak lepak? Msg taknak reply. Kau bagi je kambing makan phone tu klau taknak top up hahaha.

0 Response to "Selasa,Rabu,Khamis"

    About Me

    My photo
    Age = 21 Hair = Panjang Panjang Tidak Gelak = Kuat contact = fizreezaidi@hotmail.com

    Komen Terbaru