Langkawi Holiday

Posted by Pgee

Holiday di langkawi selama 3 hari dua malam bersama uncle ku dan keluarganya di Burau Bay Resort Langkawi.

Kelong Acheh

Posted by Pgee

Kelong Aceh adalah tempat untuk memancing.

Balik Segamat

Posted by Pgee

Saya balik segamat haritu. Selasa sampai ahad. hehe

Pangkor Trip 2008

Posted by Pgee

Pangkor trip bersama classmate aku. ;)

Kisah Nunu

Posted by Pgee

Ini kisah sorang budak nama dia nunu haha

Kedai Game

Posted by Muhammad Fizree On 1:21 AM
Sekali lagi aku di kedai game bak kata haris.. aku dah bosan tahap babes kat umah tu laa. Takda buat apa, takkan nk layan ps2 je hari2 pening la kepala aku. Aku sanggup merantau dari puncak ke s13 untuk online hehe. Semalam aku lepak ngan tok paruki. ahaha lama la tak tengok dahi dia, siap dah kilat la dahi dia hensem lah wei haha. Lepak kat s7 semalam, sempat lagi begayut ngan nunu ngan ehan sampai abis cdt aku. Btol la, klau aku cakap ngan korang mmg sampai abis cdt aku pakai tak puas gak cakap. Kna jumpa gak lepak sampai lekat bontot kat kerusi mapley tu dengan gelas air besepah2 atas meje dan tidak lupa rokok sekaton baru puas cakap haha. Tak dapat dipercayai faruki dah berenti merokok, gila la wei. hahah aku provoke smalam pon tak berkesan jugak. banyak benda la aku tak update skarang ish ish. Hmm, aku nak balik bangi laaa.. nak online cabal. adeih aku da sangap cabal. kawan2 mari la cabal dgn aku haha. Si gemok chucky ni membebel la seblah aku ajak main dota, aku tak main dota la wei. pening kepala la main benda tekan2 kecik2 ni hahhaha. Tu ada bapok tu tgh dok jerit2 manja taksub sangat main dota, pegi la ajak dia.

Ni la cabal!!


Cite pasal bapok kan, hahaha kat apartment aku tu ada bapok kat tingkat atas, so biasa la ada sidai2 baju kan. Aku plak tadi bole pulak mengada2 nak pandang atas, ternampak la ada bapok ni dok eksyen berkemban tgh sidai baju dia. Tengah dia sidai2 tu kan aku ternampak la dia jemur seluar kecik dia, halamak comel la panties dia hahahaha. Kaler2 la pink ada biru ada kuning ada, siap ada corak2 butterfly la lagi hahahaha. Aku pn gelak bagai gila la kat dpn umah aku, abis tesedak asap rokok bapok tu punya pasal. Macam2 la ragam diorang ni, muka da hensem, tinggi, putih, sekali pakai handbag lah. hahaha. Aku pn tak tau asal ada manusia bole layan bapok2 tu. Pelik kan.. aihh.

Ok lah dah pkl 2, nk balik.. esok ada class. Gemok jom balik!!

0 Response to "Kedai Game"

    About Me

    My photo
    Age = 21 Hair = Panjang Panjang Tidak Gelak = Kuat contact = fizreezaidi@hotmail.com

    Komen Terbaru