Langkawi Holiday

Posted by Pgee

Holiday di langkawi selama 3 hari dua malam bersama uncle ku dan keluarganya di Burau Bay Resort Langkawi.

Kelong Acheh

Posted by Pgee

Kelong Aceh adalah tempat untuk memancing.

Balik Segamat

Posted by Pgee

Saya balik segamat haritu. Selasa sampai ahad. hehe

Pangkor Trip 2008

Posted by Pgee

Pangkor trip bersama classmate aku. ;)

Kisah Nunu

Posted by Pgee

Ini kisah sorang budak nama dia nunu haha

Segamat

Posted by Muhammad Fizree On 7:57 PM
Yeah akhirnya balik jugak aku kerumah haha. memula haritu ingat nk pegi segamat hari selasa balik hari jumaat la kan. Tetapi disebabkan hasutan rakan2 sejenayah, sesewel aku tu terkandas lah aku sampai hari ahad. hehe. Puas hati dapat balik segamat jumpa semua orang. Kepada yang tak dapat lepak dgn aku tu next time kite lepak okay, Jangan amik hati tau tau. Emm gambar ada dekat benang lah nnti lah aku post kat sini tak banyak pon bergambar. Suma bz nk berjalan camera tak sentuh pon haha.

Kepada nunu, Aku menang 2 - 1 wei hahahaha. Dapat dud kepala kau!! AKu pulang dengan kebanggaan. Hahaha Puas hati aku.

Pictures


Kucing, Ena n Me
kawan ena tu sengal! haha. Btol kan nunu.? Sengal kan dia tu haha

Photobucket

Mitek! sorry la gambar blur. im gna miss this :(. *credit to benang*

Rumah Jakpo *gemok berbaju merah tu*

0 Response to "Segamat"

    About Me

    My photo
    Age = 21 Hair = Panjang Panjang Tidak Gelak = Kuat contact = fizreezaidi@hotmail.com

    Komen Terbaru