Langkawi Holiday

Posted by Pgee

Holiday di langkawi selama 3 hari dua malam bersama uncle ku dan keluarganya di Burau Bay Resort Langkawi.

Kelong Acheh

Posted by Pgee

Kelong Aceh adalah tempat untuk memancing.

Balik Segamat

Posted by Pgee

Saya balik segamat haritu. Selasa sampai ahad. hehe

Pangkor Trip 2008

Posted by Pgee

Pangkor trip bersama classmate aku. ;)

Kisah Nunu

Posted by Pgee

Ini kisah sorang budak nama dia nunu haha

Kepada Nunuruku

Posted by Muhammad Fizree On 12:24 AM
Ok ok.. memandangkan aku tengah bosan nk mampos ni kan. Aku nk introduce kat korang pasal temanku yg rapat dengan ku. Hehehe. Dia ni lah rakan sejenayah, segelak, sesewel, se apa suma lah. Mesti ramai yang kenal dia ni. Dia ni feymes tauu. Btol! hensem tuuuu hmm bole la kot. hahaha. Ok ok orang yang aku dok sebut ni tak lain tak bukan nunu lah sapa lagi. Kat post title tu dah tulis nama dia kan haha. Ni gambar dia..


Benda hitam yang tertera di kaca monitor anda ni ialah nunu...
Dia ni suka dud kepala aku.
Tapi haritu aku dah menang dud dengan dia. 2 -1. walaupun menang tipis. tp bangga gak la menang. Terima kasih vespa segamat dengan volkswagen oren kat uitm tu.
Dia ni kelakar.
Kalau dia tengah baca ni mesti dia tengah gelak macam cibai.
kami berkawan rapat.

Dia suka tidur macam gini.
tengok tu dia sendiri cakap tidur itu indah.
kejadian tidur dengan gaya begini terjadi masa dia kat kolej dulu. Tu nampak tu katil ts, alat2 mandian dia tu. haha.

Nunu Berbaju putih untuk mengelakkan daripada dilanggar pada waktu malam.
Masa ni kami tengah makan dekat restoran mana tah kat segamat.
Abang sebelah dia tu hensem lah!

Ini nunu yang tengahh... em aku tak tau la dia ni tengah gembira ke tengah sakit ke tengah meneran nk berak. Sama je aku tgk suma. Pandai2 korang lah imagine.

Dan Akhir skali ialah gambar nunu dengan owner blog ni yg hensem dan botak.

Ok lah nu, kau da bole stop gelak. Aku dah abis cte pasal kau dah. hahaha.
so inilah dia kisah nunuruku rakan ku. Rindu korang!



0 Response to "Kepada Nunuruku"

    About Me

    My photo
    Age = 21 Hair = Panjang Panjang Tidak Gelak = Kuat contact = fizreezaidi@hotmail.com

    Komen Terbaru