Langkawi Holiday

Posted by Pgee

Holiday di langkawi selama 3 hari dua malam bersama uncle ku dan keluarganya di Burau Bay Resort Langkawi.

Kelong Acheh

Posted by Pgee

Kelong Aceh adalah tempat untuk memancing.

Balik Segamat

Posted by Pgee

Saya balik segamat haritu. Selasa sampai ahad. hehe

Pangkor Trip 2008

Posted by Pgee

Pangkor trip bersama classmate aku. ;)

Kisah Nunu

Posted by Pgee

Ini kisah sorang budak nama dia nunu haha

Rabu

Posted by Muhammad Fizree On 1:22 AM
What a day.. sedap gila la tido harini, petang td hujan kan fuh. siap mengigau sensorang, selamaat la takda sapa denga kan. Tadi haris dah kantoi mengigau ngan kitorang. Chuck nk suruh dia datang apartment kitorang, haris plak tengah tdo kat umah. chuck pn call la dia, haris angkat phone dia bole bantai cakap "haaa, jap lagi aku mai laa. tgu jap la aku nk pi BM(bukit mertajam) jap amik baju kat umah akak aku". Bukit mertajam kat penang la wei hahaha. Chuck pn "hah, ko nk pi Bm sekarang ke? haris pn "ha laa sat je". Aku dari dapur dah tergelak2 jerit kat chuck "wei dia si panjang tu mengigau la tu ko layan buat apa". Chuck pn jerit "woi bangun!! ko nk kena pukul ke" + dengan maki makian padu hahahaha. Lepastu line putus. Call balik chuck tanya balik "wei ko nk pi BM ke mlm ni?". Haris plak bole selamba sambung lagi mengigau dia cakap" a ah, akak aku dah tunggu tu ko tgu la kat umah kejap". lepastu dia cakap apa tah "&^*&^&*& baju aku *&&^*& kejap je *((*^&" then baru la dia sedar dari tidur lepas kena jerit. Dia nk cover malu dia ckp "mampuslah mampuslah tak yah pi lah, ko tgu la kejap aku siap2 jap lagi aku sampai" hahaha Kantoi la wei hahaha. kelakar btol la harini.

Lagi satu benda bodo chuck bole ajak aku pegi beli digimon, bengong. aku cakap baik aku pegi beli makan siot kenyang perut aku takda aku membebel lapa. Dia plak excited gila dia cakap kat mall haritu org sibuk tgk mp3 aku sibuk belek digimon. best gila doe. duh chuck. benda tu aku tepijak pecah la nnti wei ghahaha.

Banyaknya assignment kena buat!!! Bosan

0 Response to "Rabu"

    About Me

    My photo
    Age = 21 Hair = Panjang Panjang Tidak Gelak = Kuat contact = fizreezaidi@hotmail.com

    Komen Terbaru