Langkawi Holiday

Posted by Pgee

Holiday di langkawi selama 3 hari dua malam bersama uncle ku dan keluarganya di Burau Bay Resort Langkawi.

Kelong Acheh

Posted by Pgee

Kelong Aceh adalah tempat untuk memancing.

Balik Segamat

Posted by Pgee

Saya balik segamat haritu. Selasa sampai ahad. hehe

Pangkor Trip 2008

Posted by Pgee

Pangkor trip bersama classmate aku. ;)

Kisah Nunu

Posted by Pgee

Ini kisah sorang budak nama dia nunu haha

PS2 dah sampai!!

Posted by Muhammad Fizree On 1:02 AM
Hehe dah balik shah alam balik. Skarang tgh online kat cc kat seksyen13, ingat nk bli topup je, tetiba dah sampai kat cc hahahha. Sampai je apartment maghrib td aku terkejut sbb umah dah bersih. (pelik). Rupa-rupanya bapak housemate aku nk datang hahah. Diorg kemas lah awal2 sebab taknak kena marahkan. Bila sampai rumah je aku pelik sbb senyap, rumah plak tak kunci, laptop selamba je tgh on kat hall, mana diorg ni pergi? rupa2nya suma kat dalam bilik tgh dok sedap main ps2 wahahaha. best, akhirnya takda la bosan sangat kan. Tapii tv yang housemate aku bawak colour dah lain. haha hentam je la. janji tak bosan. lpastu baru aku perasan sampah kat umah tu banyak gla. Eddie housemate aku yang kemas, dia kata ada 3 plastic besar sampah kat tepi umah. hahahha aku pn tak tau mana datang benda byk2 ni. Da mcm ada mayat org kena potong dlm tu. Tadi baru je kejap buang suma benda tu. dah pkl 1 lah jap lagi nk balik. esok class pkl 9 bole lagi aku lepak kat sini kan. (mintak2 laaaa clas cancel hahaha)..

White tiger Attacks man in Singapore Zoo

Masa tengah layan2 youtube td aku tersinggah kat attack kat zoo kat singapore tu, tapi video kat youtube suma dah kena delete. Dengan semangat ingin tahu yang berkobar ni aku pn teruskan pencarian mencari video tu. Google,metacafe,liveleak,breaking.sg, suma aku bukak dan akhirnya jumpa jugak, kat blog mamat mana tah. Video tu sadis gla, kalau nk tgk jgn takut click sini White tiger Attack.

0 Response to "PS2 dah sampai!!"

    About Me

    My photo
    Age = 21 Hair = Panjang Panjang Tidak Gelak = Kuat contact = fizreezaidi@hotmail.com

    Komen Terbaru