Langkawi Holiday

Posted by Pgee

Holiday di langkawi selama 3 hari dua malam bersama uncle ku dan keluarganya di Burau Bay Resort Langkawi.

Kelong Acheh

Posted by Pgee

Kelong Aceh adalah tempat untuk memancing.

Balik Segamat

Posted by Pgee

Saya balik segamat haritu. Selasa sampai ahad. hehe

Pangkor Trip 2008

Posted by Pgee

Pangkor trip bersama classmate aku. ;)

Kisah Nunu

Posted by Pgee

Ini kisah sorang budak nama dia nunu haha

Mimpi!!!!

Posted by Muhammad Fizree On 11:46 AM
Malam tadi aku mimpi tak best membuatkan aku bangun pkl 6 pagi masa aku tido kat rumah ni (rumah haris).. mimpinya thrill gilaaaa haha. Mimpinya mcm ni, memula aku sesat kat hutan mana tah, aku sorang2 pulak tu, aku jalan punya jalan tapi tak jumpa jalan balik jugak. Hari dah malam, dalam hutan sorang2 mesti la takut kan, lepastu aku jumpa la sungai warna purple (pelikkkk) kat tepi sungai tu ada pulak gua. aku pn try la tdo kat gua tu berbantalkan batu. Tiba tiba aku rasa batu kat dalam gua tu macam bantal, lena gla la aku tido siap ambik lagi seketul batu buat bantal peluk haha. Masa tgh syok tidur dalam mimpi tu tetiba aku denga ada benda tgh bernafas dekat telinga aku, macam bunyi harimau. Aduh tak bestnya bunyi tu.Aku bukak je mata, hah tu dia ada sekor panda tgh jilat telinga aku, mana datang la wei panda kat malaysia ni, aku kaget. aku bia je la dia jilat.lama2 dia naik atas badan plak. haih panda ni da lain macam plak. lepastu dia tak puas hati lagi dia jilat plak muka aku. aku da lemas. aku pon mintak tolong kuat2. masa aku tgh meronta2 tu panda tu plak bole cakar badan aku, masa dia cakar tu aku terkejut, aku pon terjaga dari tido. Rupa2nya aku tertidur kat sofa dia lepastu 2 ekor kucing haris tgh duduk kat atas badan akuuu ceh. sekor tgh sedap duduk kat muka aku lagi sekor tgh asah kuku kat perut aku. apa dia ingat perut aku batu asah? hahaha. Aku tak tau la haris denga ke tak aku mintak tolong td hahahaha. Aku pn alih kucing tu, aku masuk bilik haris pastu sambung tido. ni baru bangun. Bodo kan mimpi hahahahaha...

Comel kan panda yg himpap aku tu...

0 Response to "Mimpi!!!!"

    About Me

    My photo
    Age = 21 Hair = Panjang Panjang Tidak Gelak = Kuat contact = fizreezaidi@hotmail.com

    Komen Terbaru