Langkawi Holiday

Posted by Pgee

Holiday di langkawi selama 3 hari dua malam bersama uncle ku dan keluarganya di Burau Bay Resort Langkawi.

Kelong Acheh

Posted by Pgee

Kelong Aceh adalah tempat untuk memancing.

Balik Segamat

Posted by Pgee

Saya balik segamat haritu. Selasa sampai ahad. hehe

Pangkor Trip 2008

Posted by Pgee

Pangkor trip bersama classmate aku. ;)

Kisah Nunu

Posted by Pgee

Ini kisah sorang budak nama dia nunu haha

Morning Prank!!

Posted by Muhammad Fizree On 7:29 PM
Haaa.. pernah tak pagi-pagi kte tgh kelam kabut nak pergi class pastu ada polis cuba nk buat kelakar.. hahah ni nk cte kes pagi tadi time aku n pergi class. Class aku harini pkl 11 aku plak boleh selamba tdo sampai pkl 10.30. Dari apartment aku nk pergi kolej ada la 10-15 mins camtu. Aku bangun dengan pantas pastu capai towel, curi shampoo eddy dalam bilik dia kejap lepastu teros pegi mandi. Dah hensem2 suma pkl 10.45 aku on motor tros pecut pi kolej. Sampai kat highway aku tgk traffic jam, haih roadblock plak!! aku pn tros lah mencari lobang2 nak masuk ke jalan motor. Tak masuk saman beb confirm. Dah masuk ke jalan motor aku pn pecut lagi. Jeng jeng, makcik polis dari hujung jalan motor tu dah lambai2 kat aku. "Dik berenti dik", aku pn muka tenang tp gusar pn berenti laa, aku bagi lesen ngan ic aku kat sorang pakcik polis ni. Dia belek punya belek ic aku tu tetiba dia ckp, "dik ada problem skit ni, lesen adik da mati ni" aduh aku dgn kelam kabut, phone dok bergegar dlm pocket ni membe aku call polis ni bole nk buat lawak plak. Aku pn dengan penuh confident bersuara "mana ada bang, hidup lagi tuu". Dia pn "tak dik dah mati dah ni". Aku da geram "bak sini lesen tu..", aku pon tunjuk kat dia "tgk ni bang 27/12/2008, mana mati lagi". Polis tu pn "eh harini brapa haribulan?". "Harini baru 1 hrbln 12 la bang, lama lagi nk mati". Dia pn "Oh yekeee, haa x pa x pa jalan jalan.. Bawak moto elok2". Kurang asam punya polis dia bole lupa tarikh. Aku pn ok bang terima kasih saya da lambat Assalamualaikum. On moto tros cabut.. Sampai kat kolej parking plak tadak, ni suma polis td punya pasal. Kat ceruk semak mana tah aku letak moto aku. kunci2 tros gerak pi class tros, Selamat la lecturer tak masuk lagi, time tu da pkl 10.10, klau tak mau kena mambu dengan orang tua tu hahaha.. Itu la dia alkisah aku kena prank pagi tadi. Mcm siot kan. hahaha

0 Response to "Morning Prank!!"

    About Me

    My photo
    Age = 21 Hair = Panjang Panjang Tidak Gelak = Kuat contact = fizreezaidi@hotmail.com

    Komen Terbaru