Langkawi Holiday

Posted by Pgee

Holiday di langkawi selama 3 hari dua malam bersama uncle ku dan keluarganya di Burau Bay Resort Langkawi.

Kelong Acheh

Posted by Pgee

Kelong Aceh adalah tempat untuk memancing.

Balik Segamat

Posted by Pgee

Saya balik segamat haritu. Selasa sampai ahad. hehe

Pangkor Trip 2008

Posted by Pgee

Pangkor trip bersama classmate aku. ;)

Kisah Nunu

Posted by Pgee

Ini kisah sorang budak nama dia nunu haha

BME pain Olympic

Posted by Muhammad Fizree On 1:36 AM
Sapa-sapa penah tengok tak bme pain olympic?? hahah memang macan gila la video tu. Ni pdod ngan nan tgh lepak kat umah aku, aku nak tunjuk kat diorang video tu. Haritu aku dengan haris dah tengok sekali, siap record muka sekali hahahah. Aku tengok balik muka aku macam gampang gila. Sama macam orang2 kat youtube punya muka hahahah. Gerun lah siot video tu, aku pon tak paham kenapa orang bole buat benda2 tu. ceh. Ni link dia, tapi dia buffer lambat skit la. Saba je ek tunggu hehe.

BME Pain Olympic

0 Response to "BME pain Olympic"

    About Me

    My photo
    Age = 21 Hair = Panjang Panjang Tidak Gelak = Kuat contact = fizreezaidi@hotmail.com

    Komen Terbaru