Langkawi Holiday

Posted by Pgee

Holiday di langkawi selama 3 hari dua malam bersama uncle ku dan keluarganya di Burau Bay Resort Langkawi.

Kelong Acheh

Posted by Pgee

Kelong Aceh adalah tempat untuk memancing.

Balik Segamat

Posted by Pgee

Saya balik segamat haritu. Selasa sampai ahad. hehe

Pangkor Trip 2008

Posted by Pgee

Pangkor trip bersama classmate aku. ;)

Kisah Nunu

Posted by Pgee

Ini kisah sorang budak nama dia nunu haha

Shoping Dengan Lan Panjang

Posted by Muhammad Fizree On 8:51 PM
Pagi2 lagi hari jumaat lan dah call aku ajak teman dia gie shopping. Dia kata pgee aku baru dapat pt ni jom la tmn aku bli baju ke seluar ke. kte shopping katak. Lan, masalahnya ko je yg dapat pt aku tak dapat. Petang tu aku dari shah alam gerak la ke mid teman si panjang tu shopping. Bkn main suka lagi dia aku teman. aku pn tak pnah lak kluar ngan dia berdua je haha. JAlan punya jalan dia bli sehelai sehelai baju. Aku tgk pn aku da naik geram haha. Less ada plak tu. Tak tahan aku call mak aku cakap nk bli baju dia pon kata okay nnti mama bagi duit balik. hahah senyum la aku. Bli la 2 helai. Makan lan belanja haha. Dah selesai beli baju makan suma hati pn dah puas dalam pkl 6 lbh ktorang gerak balik umah. Biasalah jalan jam kan., semua orang pura2 sibuk haha. Tapi kami bwk motor takda lah terasa sangat sesaknya haha. AKu sampai umah pkl 7 lbh. Balik tros mandi. Fuh sedap mandi. Pastu terus tunjuk baju kat mak aku. Dia kata lawa2. Dapat duit balik haha. Best. Lan ngan mem2 uitm aku dah balik segamat balik dah. Tak pa lah nnti korang cuti kte jumpa lagi okay. hehe

0 Response to "Shoping Dengan Lan Panjang"

    About Me

    My photo
    Age = 21 Hair = Panjang Panjang Tidak Gelak = Kuat contact = fizreezaidi@hotmail.com

    Komen Terbaru