Langkawi Holiday

Posted by Pgee

Holiday di langkawi selama 3 hari dua malam bersama uncle ku dan keluarganya di Burau Bay Resort Langkawi.

Kelong Acheh

Posted by Pgee

Kelong Aceh adalah tempat untuk memancing.

Balik Segamat

Posted by Pgee

Saya balik segamat haritu. Selasa sampai ahad. hehe

Pangkor Trip 2008

Posted by Pgee

Pangkor trip bersama classmate aku. ;)

Kisah Nunu

Posted by Pgee

Ini kisah sorang budak nama dia nunu haha

Mimpi ku sangat Indah

Posted by Muhammad Fizree On 2:39 AM
Malam tadi aku mimpi gla babi punya tak best. Haha. Camni story dia. Aku tak tau aku ada kat jalan mana, biasa la mimpi kan. Waktu tu malam la dan aku naik bas, tp bas tu dah terlajak dari tempat aku nk turun, so aku kena la lari nk balik kat tempat aku nk pergi tu. Jalan tu masa tu ada lampu jalan warna oren tu, kiri kanan ada pokok2 tinggi. Scary la jgak.

Masa aku tgh lari2 ni aku nampak ada sorang brader ni follow aku. Tapi bila aku pandang belakang je dia pn lari tmpt lain. Aku pon sambung lah lari-lari balik. Brader tu follow lagi aku, ble aku nk tgk muka dia je dia paling tempat lain. Takpa lah aku pn lari balik. Lepastu aku nampak jalan kat depan aku tu gelap teramat2, lampu jalan pon takda dgn pokok2 besar lagi.

Fuh menyeramkan. Aku pn rempuh je la jalan gelap tu. Masa aku lari2 kat jalan tu aku nampak ada 2 orang mamat lari arah bertentangan aku sambil cakap "cepat cepat lari klau tak kita kena bunuh". Aku pn pelik apahal la mamat 2 org ni. Masa aku lari2 tu baru lah aku perasan yang brader tadi dok kejar aku tu tengah kejar aku. Laju gila dia kejar. Kalini aku pandang dia, dia tak paling tempat lain dah, tegak je kejar aku. Dah la jalan tu gelap gila dgn pokok2 lagi. Aku pn lari sekuat hati dari dia. Tapi lari mcm mana pon aku rasa aku kat situ jugak. Brader tu dah btol2 dekat blakang aku.

Aduh, cepat lah asal tak gerak2 ni. Tak lama lepastu aku dapat merasakan dari tepi aku ada pelempang tgh on the way nk pegi kat muka aku. Panggg...!!!! hah kena dah pelempang dia, Mereng kejap otak aku. Aku tersandar kat tepi jalan. Mamat yg lempang aku tu jalan dgn gaya terminator dia datang dekat dgn aku. Aku cuba tolak badan dia tapi tak dapat. Kat tangan dia aku nampak pisau. Belum sempat aku jerit jangan jangan! dia dah capai baju aku tros dia hirisnya pisau dia kat tengkuk aku. Pergh aku dapat rasa sejuk besi dengan ngilu dia kat tengkuk aku. Kelu lidah aku nak jerit. Darah membuak keluar dari tengkuk aku. Aku tros tendang dia. Masa aku tendang tu lah aku terjaga dari tidur. Fuh terus aku pegang tengkuk aku.

Selamat la mimpi saja. HAhaha. Aku rasa aku menjerit kot. Selamat la bdk umah aku dah tdo. Klau tak malu aku kna gelak ngan diorg. Kurang asam punya mimpi.

0 Response to "Mimpi ku sangat Indah"

    About Me

    My photo
    Age = 21 Hair = Panjang Panjang Tidak Gelak = Kuat contact = fizreezaidi@hotmail.com

    Komen Terbaru