Langkawi Holiday

Posted by Pgee

Holiday di langkawi selama 3 hari dua malam bersama uncle ku dan keluarganya di Burau Bay Resort Langkawi.

Kelong Acheh

Posted by Pgee

Kelong Aceh adalah tempat untuk memancing.

Balik Segamat

Posted by Pgee

Saya balik segamat haritu. Selasa sampai ahad. hehe

Pangkor Trip 2008

Posted by Pgee

Pangkor trip bersama classmate aku. ;)

Kisah Nunu

Posted by Pgee

Ini kisah sorang budak nama dia nunu haha

My head

Posted by Muhammad Fizree On 8:03 PM
haih. kepala aku skarang tgh pening, banyak sebabnya tapi mungkin sebab aku sendiri yang peningkan. Macam-macam aku fikir dalam kepala aku sekarang. Buat berserabut je. hmm. Macam mana la nk tenang kan kepala ni kan. Kemana je aku pegi mesti ada je yang aku fikir. Rimas lah. Aku mintak jangan la ada sesapa spoiled mood aku, cnfirm aku mengamuk. haha

0 Response to "My head"

    About Me

    My photo
    Age = 21 Hair = Panjang Panjang Tidak Gelak = Kuat contact = fizreezaidi@hotmail.com

    Komen Terbaru