Langkawi Holiday

Posted by Pgee

Holiday di langkawi selama 3 hari dua malam bersama uncle ku dan keluarganya di Burau Bay Resort Langkawi.

Kelong Acheh

Posted by Pgee

Kelong Aceh adalah tempat untuk memancing.

Balik Segamat

Posted by Pgee

Saya balik segamat haritu. Selasa sampai ahad. hehe

Pangkor Trip 2008

Posted by Pgee

Pangkor trip bersama classmate aku. ;)

Kisah Nunu

Posted by Pgee

Ini kisah sorang budak nama dia nunu haha

Kepada Nunu

Posted by Muhammad Fizree On 8:25 PM
Nunu!! semalam aku tengah naik kete ngan membe aku kat putrajaya. Membe aku tu tgh bawak laju gla la. Pastu dari jauh aku dah nampk satu moto ni. Dia bawak relax je. Bila aku lalu je kat tepi moto tu aku dah gelak2 nu. HAhah. Cuba teka sapa bawak moto tu dan kenapa aku gelak..

Jawapan A : Pak Lebai br balik main Dam Haji
Jawapan B : Mat Rempit bawak Moto Bahu senget.
Jawapan C : Ice Cream Mat Cool.
Jawapan D : Uncle Singh

Hahahahaha.. kau tau jawapan dia kan. Mesti kau gelak kan kan kan. Rare bodoh nk jumpa mamat tu. hahhaha

0 Response to "Kepada Nunu"

    About Me

    My photo
    Age = 21 Hair = Panjang Panjang Tidak Gelak = Kuat contact = fizreezaidi@hotmail.com

    Komen Terbaru