Langkawi Holiday

Posted by Pgee

Holiday di langkawi selama 3 hari dua malam bersama uncle ku dan keluarganya di Burau Bay Resort Langkawi.

Kelong Acheh

Posted by Pgee

Kelong Aceh adalah tempat untuk memancing.

Balik Segamat

Posted by Pgee

Saya balik segamat haritu. Selasa sampai ahad. hehe

Pangkor Trip 2008

Posted by Pgee

Pangkor trip bersama classmate aku. ;)

Kisah Nunu

Posted by Pgee

Ini kisah sorang budak nama dia nunu haha

Hanyalah untuk sementara.

Posted by Muhammad Fizree On 3:46 PM

Ini hanya untuk sementara je laa. haha. Ni semua idea apek, ajak aku pergi alamanda iron rambut. Dia blanja aku beberapa rm dan Tadaaaaaaa!! hasilnya. Rambut aku tak mcm sarang tebuan utk beberapa jam haha. Amoi tu cakap KEna air Hilang!! hahahah okay jangan kena air. Terbaiknya bila sampai kat 3tam kluar je dr kete tu dia kena hujan. dah lentik2 dah rambut tu balik hahah. Lepak lepak lepak tros dah tak straight. Aku bole bantai bejalan pegi umah lini kena renyai2 haha tros serabai. ceh. Aku taknak straight kan dah. Macam telur berbulu je kpala aku hahaha

3 Response to "Hanyalah untuk sementara."

  1. Unknown Said,

    ahh tolong ah rmbut buruk

    page serabot

    aku xminat .haha!

     

  2. omgpetch Said,

    rmbt kau mcm ni sgt burok. tp page kau sgt cantik weyyy

     


    About Me

    My photo
    Age = 21 Hair = Panjang Panjang Tidak Gelak = Kuat contact = fizreezaidi@hotmail.com

    Komen Terbaru